21 Aralık 2013 Cumartesi

Friendship is a single soul dwelling in two bodies :)

Can dostumun benim için el emeği göz nuru güzellikleri be ekstra hediyeleri elime ulaştı şükürler olsun.Nası güzeller nası mutluyum anlatamam.(Şu an bana gönderdiği çaylardan birini hüpletiyorum ) Kastamonu dan geldi paketim. Kastamonu da ne çok sevdiğim var şimdi.Kendimi cennetten kovulmuş gibi hissediyorum :P
Ve bu gece başka bir dostum için özel.İsteme töreni yapılmakta :) Sevdiği çocukla bir başlangıca yelken açıyor Allah'ın izniyle.Düğünümüz var pek yakında inşallah.Mutlu olsun istiyorum sevdiklerimin hepsi ama ufak bi bencillikle benimle mutlu olsunlar istiyorum :)


Banane işte hep beni sevsinler hep onları seveyim istiyorum .Doğacak bebelerinin teyzesi olmak..;)
İcom da Meleğim de yazdıklarımı okuyor takip ediyor biliyorum..
Sizi seviyorum .
Herşey gönlünüzce olsun.
Hayırlara vesile olsun.

Friendship is a single soul dwelling in two bodies :)

1 yorum: