19 Nisan 2014 Cumartesi

yedi güzel adam

Anılar Defterinde Gül Yaprağı

Anılar defterinde gül yaprağı
Gibi unutuldum kurudum
 Başıma düştü sevda ağı
Bir başıma tenhalarda kahroldum
Sen kim bilir rüzgârlı eteklerinle
Kim bilir hangi iklimdesin, ben
Sensiz bu sessizlikle
Deliler gibiyim sensiz
Bu sessizlikle
Ayrılıkla başım belada
Gözlerini çevir gözlerime
Yoksa sensiz bu sessizlikle
Deliler gibiyim
Sensiz bu sensizlikle

Zarifoğlu


Trt çok güzel bir işe imzasını attı. Yedi güzel adam.Nedendir bilmem gözlerim dolu dolu izledim.Çok sevdiklerimi ama hiç görmediklerimi anladım, anlamaya başladım.Yeni baştan sevmeye başladım. Sinema tadında, şiir tadında çok iyi bir projeye kendimi kaptırdım.Zarif bir adam ve en az onun kadar zarif şairler..
Mısralar kalpten gelen..
Şimdilerde olmayan ne varsa yüreğe dair.
Sevdiğim yazarlar ve onların sevdikleri şeklinde süregelen döngüde yüreğimi devrettim zarif edebiyata.Yeni mısralara.




Aşk Risalesi
Ama sen uzaklardaydın ey kalbim
Uzaklardaydın, sevdiğim uzaklardaydı
Ayın yıldızların çağlayarak
Berrak şelaler yaparak
Coşku içinde aktığı
Bir yerlerdeydi.
Hani bir gün bir çobana rastlamıştık
Adı Ferhat mıydı neydi
Koyunların, kuşların, böceklerin ve çiçeklerin
Sadakatten mest oldukları
Herbirinin gözlerinde
Kaybolur gibi kayar gibi
Dalıp gittiğimiz o saadet evreni
Kayaların yüzlerinden okuduğumuz o ebedi bilinç
Bizi çekip almıştı kılcal damarlarımızdan
Yaslan göğsüme sevdiğim
Benim gönlüm gök gibidir açık deniz gibidir
Pas tutmaz benim içim yeryüzü gibidir
Toprak gibidir
Sen ki bulut gibisin
Ay gibisin güneş gibi bazen
Usul usul inen
Yağmur tıpırtılarını
Dinler gibi
Dalıp gitmiştik
Sen konuşuyordun
İpil ipil yağan bir yağmur gibi konuşuyordun
Onlar ki konuklarımızdı
Adları Keremdi,Yusuftu, Kaystı
Hepside ezelden tanıdıktı dosttu.

Erdem Bayazıt



Eyvallah güzel adamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder