23 Haziran 2013 Pazar

Berat***

Okumuşların kendilerini evrenin işleyişinde gerekli bir unsur olarak görmeleri, cahillerin batıl inançlarına eşit. (U. Eco, prag mezarlığı)

Allah bilgimizi böyle burnu büyüklükle görmeyi nasip etmesin.Asla niyetimizi ve yolumuzu bu kılmasın temennisindeyim.Okuyoruz,okuyacağız bu meramımız hep sürecek inşallah ama asla bir başkasının bilgisini hor görmeden ,her insandaki cevheri küçümsemeden olsun..Yol böyle olursa bilgi artacaktır.

Tek kanatlı kuş uçmaz.Her yönlü bilgi sahibi olmanın huzuru da bir başka.Bu konuda bu mübarek Berat gecesinde kendim için büyük insanlık için küçük bir adım atıyorum.Kur'an-ı Kerim'i hakkıyla okumayı beceremiyordum.Bu konuda kendimi geliştirecek, ileri kademede okuyacağım inşallah.Tabi aynı gün içinde İtalyanca öğrenme isteği de bana has bir özellik değildir umarım:)

''Dünyanın çocukluğu diye bir şey varsa bu, kandil geceleri ve bayram sabahlarıdır.''İ.Tenekeci
İçimizdeki çocukla,onun öğrenme aşkıyla dolu bir ömür,sevdiklerimiz,sağlığımız ve bunlara şükrümüz hep olsun inşallah..

Ve güzel bir insanın lafı ile;
Kandil geceleri kandil olup kandilin içinde fitil olabilenlerden olman dileğiyle...
                                                                                                     olmamız dileğiyle.....
***Rızkımız, ömrümüz yazılsın bu gece***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder