21 Haziran 2013 Cuma

Yusuf Atılgan-Aylak Adam

İlk defa Yusuf Atılgan okumuş biri olarak genel anlamda kendisini beğendiğimi söyleyebilirim.Ancak mevsimden midir nedir bilmem biraz zoraki bitirdim gibi .Sanki soğuk bir kış akşamı kalorifer kenarında-keşke soba olsa- okunası bi kitap.Herşeye rağman kitaptaki karakterleri sevdim ben.Seneler sonra bile aklımda kalabilecek bir kitap.Vikitap internet sitesinin tavsiyesi üzerine aldım.Veee tabi bir de Kenan Işık'ın' kim milyoner olmak ister 'adlı yarışmasında bir yarışmacıyla yaptığı mıuhabbet üzerine meraklandığım bir kitap oldu.Biraz avam bir yorum olabilir ama hakkaten ne aylak adammış be..Aylak Adam’ın kişiliğinde, ‘Bütün değerlerini yitirmiş, dayanacak bir şey’ arayan, henüz yolunu bulamamış aydın gençliğin tipik bir örneğini buldum.Misali çoktur.
Kitaplığımda yer edindi,bir gün tekrar okur muyum ? Nasip =)Bu yalın üslubu sevdim ama okunası daha yüzlerce olağanüstü kitap varken bence geriye dönmemeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder