5 Haziran 2013 Çarşamba

kandil geceleri bir şehrin buhur kokmuyorsa..

....''kandil geceleri bir şehrin buhur kokmuyorsa
     yagmurdan sonra sokaklar ortadan kalkmiyorsa
     o şehirden öcalmanin vakti gelmiş demektir''....   İsmet Özel


Hasbelkader bu yazımı okuyan herkese hayırlı kandiller dilemekteyim.Güzel yurdumda barış,huzur,hak,adalet,yeşillik dolu nice kandiller ola.Eve yayılan kandil simidinin kokusu gibi ola herşey hayatımızda.

Eskiden kandil geceleri pek bi hevesli olur sevinç içinde beklerdim bu geceleri.Ama doğruyu söylemek gerekirse artık bu heyecan yok içimde.Zaman beni mutsuz kıldı heyecanımı yitirmeme sebep oldu.Belki biraz tuhaf bile olacak ama Allah'a küstüğüm kandilleri bile bilirim.Gerçi bu kandil de aramız pek iyi sayılmaz.Ama olsun olur öyle sevenlerin arasında kırgınlıklar.Zaten ben en çok sevdiklerime kırılıyorum.Kırılabilmek de güzel ,bu duyguları verdiği için de rabbime teşekkür ediyorum.Ama içini asla dolduramayacağım bir mutsuzluğu bana verdi,yerine daha güzel şeyler mi düşünüyor acep?Amaaan neyse canım zaten bireysel dileklerimi sunmuyorum ki ben artık:)Genele hitap eden ortaya karışık dualar...

Bugün hava yağmurlu,buhur kokuyor .Bursa'dan öcalma vakti geldi. İçimiz ferah ola !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder