23 Kasım 2013 Cumartesi

Başkalarının Hayatına Dokunmak Gerek

Başkalarının hayatına dokunmak gerek.. Derdini dinliyor ve anlıyorum seni demek gerek.. Sana, hayatına dokunmak istiyorum demek gerek..

23 Kasım 2013 günü yani bugün Kadıköy'de bir çift gördüm, görme engelli. Ellerinde değnekleri yoktu. Sımsıkı sarılmışlardı birbirlerine ,sımsıkı. Onlarla beraber yürümek istedim.
''Şu an iskeledeyiz kokuyu zaten alıyorsunuz. Sağ taraftan moda tramvayı geliyor . Trafik sıkışık. Karşıdan bir çift geliyor. Kız güzel ama oğlan değil .Gülüşüyorlar .Kızın saçları uzun ve güzel yüzü gibi. İnsanlar alışveriş yapmışlar ellerde torbalar dolu. Dondurma yiyen de var kahve için de . Boğa heykeline çıktık yine önü çok kalabalık. Bahariye caddesi her zaman ki gibi kalabalık yine . Moda da çekirdek cafe var müthiş kahve yapıyorlar. Sokak kedileri de mutlu burda tüyleri parlak..''
ve daha bissürü şey belki de..
Anlatmak istedim onlara günün güzelliğini , bu güzel Kasım gününün güzelliğini..
Onlar sımsıkı tutunmuşken birbirine bi an bunlar geldi aklıma. Birine sımsıkı tutunmak gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder