19 Kasım 2013 Salı

''Bu şarkıyı söylemeden ölmek istemem''..

''Bu şarkıyı söylemeden ölmek istemem''..
Aklımda sözlerine dair yarım yamalak bunlar kalan şarkı..Bi kitap evininde çalan, çalarken hafiften kulak misafiri olup sözlerini bi kenara yazmayı unuttuğum şarkı . Bulamadım ama bana sadece neyi yapmadan ölmek istemediğimi düşündürdü. Bi elimde simit diğer elimde aldığım kitaplar koşa koşa metroya giderken henüz ölmek istemediğimi ,yapacak çok şey olduğunu hissettirdi.
*Mesela askere gidecek  arkadaşıma '' sen gideceksin ya ben seni çok özleyeceğim beraber çekildiğimiz fotoğrafları gönder ''demek isterdim. Ama ''ya uf bıktım senden niye böylesin bir şey istedim sadece,fotoğrafları çabuk yolla ''diyebildim. ''Seninle bir şeyler yapmak yanında olmak beni mutlu ediyor'' yerine ''sinemaya gidelim epeydir gitmedim of çok sıkıldım ya '' diyebildim.
*Mesela daha dün gece ''Hilal seni çok özledim beraber olan fotoğraflarımıza baktım '' diye mesaj atan güzel dostuma hiçbir zaman tam istediğim gibi sarılıp öpemediğimi farkettim.
*Bana her zaman ''güzel şeyler olacak Rabbim bizi mutlu edecek'' diyen dostuma ''artık inanmıyorum her şeyi yoluna bıraktım '' dedim de duana ,sana hep ihtiyacım var diyemedim.
*Anneme ''hiç kimse -meşhur pastane zincirleri dahil- senin gibi kek yapamıyor demedim.
 *Babama ''kalp krizi geçirdiğin gece çok korktum ,seni bi daha görememekten çok korktum'' diyemedim.
*Daha 1 aylık Zeynep Nehir'imi koklayamadım.
*Aklımın bir köşesinde okunacak bissürü kitap var, okunacak güzel satırlar varken de ölemem.
*Benim bilmediğim bi şarkıyı belki şimdi bile hiç tanımadığım insanlar dinlerken mutlu oluyorken o şarkıları keşfetmeden de ölemem.
*Dağınık hayatıma en azından birazcık düzen gelmeden de ölmek istemem :)
 (Aynı düzen saçlarıma, dolabıma, kitaplığıma ,kalbime de gelmeden ölmek istemem )
Kalp -daha doğrusu gönül aslında bana göre- demişken aklıma bu alıntı da gelmedi değil.
'Allah'ım dedi, ne zaman istersen al canımı ama bugün değil. Bu duygu kalbimdeyken bana yazık olur.' Nazan Bekiroğlu
Neyse.

Hasbelkader bu yazıyı okuyup başlıktaki gibi  bi şarkı sözü biliyorsanız ulaşınız efendim.
Bi de bu var. http://www.spiritualizm.com/A1/spirithaber/sp1/sp434.html
3. seçenek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder