20 Kasım 2013 Çarşamba

''Ey dost, kelimelerimle seni teselli edip, ağulu aşı yağ ile bal eden bir söz söyleyebildiysem şükürler olsun.''

*''Ey dost, kelimelerimle seni teselli edip, ağulu aşı yağ ile bal eden bir söz söyleyebildiysem şükürler olsun.''
Kemal Sayar -Her Şeyin Bir Anlamı Var
*''Gerçek dost insanın en büyük yardımcısı ,yâridir. Bunun için gerçek bir dost ya da yâr oğuldan ve kardeşten daha üstündür. Gerçek bir dost bulanın onu memnun etmek için elinden geleni yapması gerekir .Yâr insanın görmediğini görür ,açığını kapatır ,eksiğini tamamlar. Adeta sığınılacak bir limandır .Sırlarını saklar .İnsan iki gözlü ve iki kulaklıdır. Doğru yâri bulan kişi dört gözlü ve dört kulaklıdır. ''
Nevzat Tarhan-Yunus Terapi

Son zamanlarda okuduğum kitaplardan alıntı yaparak başladım ey dost. Yazma işi zordur ne vakit insanın aklına esiverir sözcükler bilinmez. Esiverdi şu an ,şuracıkta.. Bu sana ,sevgime, paylaştıklarıma, senelerimize yazılmış bi yazı olarak kala..
12 yaşımda tanıdığım ,tanıyınca 'hah işte' dediğimsin :) Herkes ders dinlerken uzak yerleri özlediğim ,güzel müzikleri dinlediğim, ders kitabının arasına romanları koyduğumsun. Küçücük ilçede tanıdığım bana oraları özlemle ,hasretle anımsatansın. Sahnede beraber şarkı söylediğimsin :)

Seninle daha güzelleştim ben. Seninle keşfettim kıyı köşe güzellikleri. Zorluklar rağmen süregelen aşkı. Uzakta olmanın sadece km hesabından başka bir şey olmadığını. İstanbul sevdasını. İstanbul sevdasının bitemeyeceğini. Bunların senden öğrendiğim şeylerin sadece birer küçük başlangıç olacağını ve daha bissürü şeyleri yüreğinde ,zihninde barındırdığını.

Senden öğrendim dostluğu, senden öğrenmekle başladı .Ben de sevdim başkalarını ,çünkü seni sevmekle başladı dostluğa dair bildiklerim .Sen öğrettin..

Her şey yüreğinden geçenler kadar güzel ola hayatında ,yuvan mutlulukla dola ,sevdiklerin yanı başında ola... Ama ben biliyorum yanı başında olmasalar da senin yüreğindeki yerleri stabildir. Bilirim.

Bu erken bir doğum günü -ve tabi öğretmenler günü- kutlaması oldu. Duygu silsilesi olsun istemedim. İçimden geçenler birazcık döküldüyse ne mutlu bana. 
Sımsıcak sarıldım varsayarsak bi de hani İco'm =)



"Çocukluk yağsa, mavilik yağsa, kardeşlik yağsa
Kimin yağdığı belli olmasa karışsak birbirimize
Sırılsıklam olsak birbirimizden hangimiz yağmur
Hangimiz çocuk, hangimiz mavi, hangimiz şair
Belli olmasa da bir şiir çıksa hepimizden...
Şimdi ne iyi gelir ne iyi gelir ne iyi gelir!”
 
Sen .

2 yorum:

  1. Canımsın, göz yaşlarım mutluluktan aktı sayende. İnsanın kalbinin emin olduğu dostları olması kadar güzel bir şey var mıdır ki şu dünyada? Hele bu dostlar kalemleriyle de ruhlarınıza dokunuyorlarsa, hayata yeniden umutla bağlanmanıza sebep olup, içinizi ısıtıyorlarsa? Seninle yolları birleştirene şükürler olsun. Annem sınıfa "dışardan" gelen arkadaşlarımla yakın olmamı istemezdi bilir misin Hilalim? Nasılsa bir gün gidecekler üzüleceksin derdi. İyi ki dinlememişim onu gerçi dinlesem de bizi yaklaştıran yaradılışlarımız, ruhlarımızdı, engel olamazdım ki. Ben dostluğunda ziyadesiyle razıyım, Allah da senden razı olsun canım benim.

    YanıtlaSil
  2. ben de senden razıyım dost. dokundun yüreğime. iyi ki ''dışarıdan'' gelmişim :)

    YanıtlaSil